Friday, July 2, 2010

Diari seorang penulis yang melampau

Bukan main gumbira aku rasa bile aku dengar citer yang ade orang nak masuk bilik aku..sebenarnya bukan aku nak sangat orang masuk..tapi kunci bilik aku HILANG kot..hahakk..nak mintak kunci spare kat richard,buang mase aku je..amek kunci sekejap je..yang aku xtahan bebelan beliau yang mampu mencapai paling kurang setengah jam..dah la kepala aku tengah pusing-pusing..=.="


ade sorang abang warden nh (pggil abg sbb xtau name,bkn sbb skandal!), die dah cakap kot kat aku ade orang nak masuk 1July nh..dalam otak aku JUNIOR nk masuk bilik aku!!..die cakap la nk buat kije-kije cleaning kat bilik aku coz ade orang nk msuk.. adoii..kire bagus la datang nk buat room service..tapi kes orang nk msuk je..hipokrit2..


punyela aku tunggu..aku tunggu..aku tunggu..xde pon org datang bersih bilik aku..sebab diorg xdatang, aku bersih sendiri bilik aku yang org tengok dah macam kandang kerbau..


keadaan loker yg 'terpaksa' dikosongkan mengikut RM-12


beliau yang bernama meja juga terpaksa diclearkan

rak juga dikemaskan bagi menyedapkan mata memandang

*gambar toilet tidak dapat disertakan di sini memandangkan terdapat masalah-masalah teknikal yang berlaku..walaupon aku rase bilik air la yg pling bersih sebab aku sangat menjaga toilet aku..


1July mnjlma..still xde org datang nk wat msuk tilam ke ape..aku mulai rase kepelikan yang melampau..kate org nk msuk bilik..takkan rumate aku nak tido atas papan je??Aku balik klas ari tu..aku bukak pintu bilik (jangan tanye aku bukak camne..hehe)..jeng3..waa..


XDE ORG MSUK BILIK AKU!..sedikit kekaciwaan terbit di seluruh pelusuk anggota tubuh aku..xdapat la aku nk duplicate beliau yang bernama kunci:(


Aku rasela..abg warden tu kencing aku kot (bkn kes sbnar yg berlaku)..mungkin die nak suruh aku bersih bilik kot memandangkan keadaan bilik yang amat kucar-kacir disebabkan tinggal berseorangan..

Pengajaran : bersihkan bilik anda sebelom anda dikantoikan seseorang especially jika anda tinggal berseorangan

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment