Sunday, July 25, 2010

Ke'genting'an itu jelas nyata

hari yg best selalu dimulakan dengan pagi yg indah..

buat kali pertama dalam sejarah idup aku menjejak kaki kat Genting Highland..waaa..aku ingat ade ape kat atas nh..mne la tau kot2 ade orang jual nasi lemak ke, ade orang main dam aji ke..haram nak jumpe kat atas nh..


mule2 aku rase bosan yg amat kerna ramai sangat orang kat atas nh..aku paling xsuke kalu orang yg hadir melimpah ruah..lepas beberapa jam kat atas sne..baru aku rase best..hehehe..nh pon lepas sluar aku basah sebab main air..

lepas semayang zohor..aku dah malas nak main sume tu..actually aku rase nk muntah..hahakk..aku main game yang kat tepi2 tu je..bosan balik..lps beberapa kali mncube..at last dpt gak aku menang something..ngehehe..bangga2..dpt dolly kot..ape yang terjadi kat dolly tu aku xtau..aku bagi dolly tu kat someone yg aku ske..dan aku pasti dolly tu mesti tengah bergumbire ngan ****** sekarang..hehe..xleh britau kat sni..

p/s :actually aku nk bagi 'Numero' kat dy..tapi xde kat ats sne:(


maybe nex time

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment