Friday, July 30, 2010

Kalu body penat, kite tido..kalu otak penat?

lalala..*sambil lompat2


still bergumbire tatkala homework masih melimpah ruah dalam bilik..tidak kire individual or group work..same saje bagi aku yang sedang berke'pening'an otak yang melampau..

ontahla..kije yang bertimbun-timbun sebenarnya mampu memecahkan dan meletupkan otak manusia dalam kelajuan cahaya..tapi aku xfaham..aku xfaham..dan aku xfaham..apekehel homework2 demikian selalu menjenguk aku..yang melampaunye..dah la yang dulu belum lagi aku lunaskan..muncul pula beliau yang bername homework setiap abes klas..


aku rase cam nak switch off je otak aku buat seketika..aku rase otak aku dah kecut kot sekarang nh..ye la..tiap kali homework,kne critical thinking je..last2 aku plak yang jadi kritikal..oh homework..apsal la kau nh selalu je wujud..


tinggal beberapa bulan lagi aku kat sini..huish..cepatla abes..aku dah xlarat giler nh..

hahahaha..sebenarnye xde pape nak citer kat sini..saje je nak buang mase ko bace blog aku..ngehehehe..lagipon aku dah janji kat worang yang aku nak update blog nh seminggu sekali..

p/s: still xtau sape yang tanye kat formspring aku..pliz la britau sape gerangan yang suka bertanya

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment