Saturday, May 8, 2010

Penat, memenatkan, sungguh memenatkan, penat giler babey

Huish..akhirnya abes jugak mid-term exam..
pening-pening otak aku berlari mencari solution dalam menempuhi exam yang lepas..
Dengan soalan-soalan yang mencapai tahap dewa sehingga mampu meletupkan otak-otak orang yang study..orang x study xpayah citer r..jawab pon cincai2 je (termasuk si penulis)..

Yang penting sekarang nh, EXAM DAH ABES!! (except for the oral tests)


Entah apekebende aku nak buat hujung minggu nh..nak kuar,duit dalam account tinggal 5sen je..
Hanya laptop je la dapat menemani diriku yang kebosanan sepanjang weekend nh..Aku memang sedang ke'ciput'an wang sekarang nh..adoi..rabu depan baru balik umah..

aku pon dah x tau aku tengah belajar ape kat sini..skejap spec math,skejap ilmu alam,skejap ilmu-ilmu..boleh tolong explainly skit kat aku?


sigh..oral jerman minggu depan aku nak merepek ape plak nh?diriku bukanlah setarr (*star) dalam berconverse ngan seseorang bernama manusia..inikan pula manusia jerman..adoyaii..


xpe2..aku dah malas nak pikir psal oral nh..otak aku dah ade kat umah kot sekarang nh..
orang len tanya,"woit, apsal ko nak balik awal sangat nh?lepak2 r dlu kat sini..x remaja r camni(yang ni aku tambah)". x remaja konon..aku dah ± 3bulan kot x balik umah..(ye la, aku dok teganu je kot)..

Diriku sudah mula merindui ayam-ayam di kampung (bukan ade bela ayam pon)..deruan enjin motorku yang bersahutan tatkala aku memulas (btol ka ni?) handle motor yang usang..
sigh..sungguh indah suasana di kampung berbanding dengan kota raya yang sibuk ini..


Hari pertama aku dah konfirm aku nak wat ape kat umah..basuh baju..muahahaha..ye la, balik ari tu pon bukan ade orang kat umah..ari khamis kot..petang tu aku nak round2 satu kampung..


Hari kedua karang baru aku biarkan semuanya berjalan sendiri..biarkan ia mewarnai cuti sem aku ini~


Nota pusat : patrick, mak si penulis kim salam~

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment