Monday, May 24, 2010

Hari ke depan, kita pun terus berjalan

Waaa~
Cam xcaye plak dh abes 1st sem..akhirnya kemunculan 2nd sem yang memang 'dinanti-nantikan' telah tiba..

Huish..sekejap je aku rase sem lepas..tup-tup dah tengah bulan 5..cuti seminggu apatah lagi..cam balik ari nh, esoknye balik terus..xmerase sangat aku holiday yang lepas..ye la..cuti mase ari orang kije..pagi2 terpakse la aku tinggal ngan kakak aku kat umah..boring giler babey..dengan tayar motor yang kembang kempis..xpaham aku kenapa beliau (tayar yang berkenaan) bisa mempermain-mainkan kredibiliti aku sebagai seorang manusia..

Rupa-rupanya,sepanjang pemergian aku merantau mencari ilmu di tempat orang (hahakk,bermadah pulak si penulis nh), banyak benda yang telah aku terlepas kt umah..bapak aku dh naik pangkat..semua ade kat umah kecuali adik aku yg tgh study kt SMSD..dan yang paling utama, tumbesaran adik aku yang paling kecik..ya Allah..pening ak dengan adik aku nh..bak kata orang teganu,"buah sunggoh budok nh" *aktif sungguh budak nh..


benda yg mula2 aku buat bile smpai kat umah, ntah..aku pun xingat..tapi benda last skali aku buat kt umah, aku masak mee goreng..waaa..ntah apsal tiba2 mee yang aku masak nh rase cambest je..dh la aku masak ckit je kot..

xpe r..yang pnting sekarang nh,aku kena struggle lebih lg ntuk last sem nh..


Nota usus: korg watpe mse cuti woi??

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment