Tuesday, May 11, 2010

Berbaloi ke tak?

Huish..at last, abes jugak oral test aku..walaupun macam siot,tapi aku bangga kerana aku berjaya menghadapinya *skema~

Dah nak abes sem kot dah nh..tapi berbaloi ke apa yang aku dah lakukan setakat nh?
Entahla..ye la..aku pon dah la usaha cincai2 je untuk mid-exam..belajar pon cam x seyes je..
Main game xboleh tinggal 1 hari..revision 'jarang2' buat..homework pon buat sangkut2..
berbaloi ke?

Aku rasa cam aku salah masuk course nh..ye la..aku apply course main pondok2 je dulu (bukan course sebenar)..otak aku cam xleh save dah benda2 baru..benda2 lame pon aku xingat sangat..

takkan aku nak buat cam Pn Fauzana cakap,"layan~". kalu layan saje tapi xpaham, berbaloi ke?

nota perut berbunyi : cam x berbaloi je..

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment