Thursday, May 27, 2010

Orang sebelah berasap, aku lagi berasap..

Huh..nak cakap bodoh,xla bodoh..nak cakap bebal,xla bebal..
Manusia-manusia..satu makhluk yang x pernah concern pasal benda lain,pasal orang lain..dalam otak ade pasal die je..xpernah nak consider about situation and feeling of other person..

Bukannya ape pon..cume nak citer skit..AKU BENCI ORANG ISAP ROKOK TEPI AKU!!
kalu nak isap pon, inform r dulu..macamla xboleh nak britau nak isap rokok..
ni tak..terus berkepol-kepol asap..aku admit it, all people have their right to smoke..but aku jugak ade hak juga nak idop dengan tenang..yang aku angin ni, boleh plak isap rokok tepi aku mase aku tengah makan..sampai aku tertelan-telan asap kotor tu..


Tapi aku tau, ade jugak yang britau aku die nak isap rokok..siap tanye boleh x die isap rokok jat sini..kalu xboleh,die terus pi 'berkebuk wasap' kat tempat lain..macam ni r baru bagus..pikir pasal orang lain dulu..

akhir kata,kalu nak isap rokok,tanye orang dulu..jangan nak buat bengong terus isap rokok depan orang..

p/s : sori kalu post nh 'kasar' skit penggunaan bahasanya..18PL..sori gak kalu ade orang terase,tapi nak wat cmne..cume bahasa2 camni la baru dapat menyedarkan sang manusia yang terlibat..

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment