Wednesday, April 28, 2010

TO INVISIBLE GIRL

Semenjak 2-3 hari nih, hati aku gundah-gulana..
entah la..xbleh nk fokus dah dalam study..tido pon dah mengarut sekarang nh..

aku x berniat langsung untuk melukai hatimu..
aku tau nh semua memang salah aku..memang aku x patut tulis semua itu..
sebab status tu la ramai yang salah paham..*sigh..


aku dah x tau nak buat ape sekarang nh..

aku dah ucapkan kata maaf kepadamu..tapi sampai sekarang nh tiada sebarang improvement..
kalaulah aku dapat putarkan balik masa nh..
aku akan senantiasa menghargaimu..aku akan senantiasa menemanimu..aku akan senantiasa mewarnai hidupmu..


tapi sebab masalah yang telah berlaku baru-baru ini, aku perasan..dirimu mulai menjauhi diriku..sekarang aku hanya dapat mengharapkan suatu keajaiban berlaku, agar kau kembali seperti dulu..

Without you, I would never be who I am..
aku amat menyesali segala yang perkara yang aku buat yang menyakiti hatimu..

i'm really sorry.. T_T

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment