Sunday, November 21, 2010

Sesuatu yang bodoh

ye.. ego lelaki memang tinggi.. orang kata, ego amat penting untuk seseorang insan yang bergelar lelaki.. malah ada juga yang menganggap ego merupakan suatu aset pelengkap diri seseorang lelaki.. ego lelaki biasanya akan menjadi lebih obvious sekiranya berhadapan dengan perempuan.. tetapi adakah ego itu memberi manfaat ataupun hanya membawa kemusnahan diri sendiri?

memang aku telah melakukan sesuatu yang bodoh ketika ini.. ego aku telah berjaya menjatuhkan aku..ego aku telah berjaya membuat aku gundah gulana.. ego aku telah berjaya membuat aku merana.. aku memang bodoh.. akhirnya aku juga yang down minggu-minggu ini.. sememangnya lelaki akan melakukan sesuatu yang teramat bodoh sekiranya berhadapan situasi yang sedang aku alami.. walaupun aku bersikap sedemikian.. aku sebenarnya tidak bermaksud sedemikian.. and aku memang cepat cemburu..


*ini kisah sebenar

p/s: terima kasih Hamiz.. kerana memberi aku semangat dan nasihat selama ini..

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment