Sunday, March 21, 2010

Hari - hari berpusingan..

Bangun tido, aku ingat nk wat something pelik ckit ari nh..Ye la..rutin idup aku sama jer tiap2 ari..boring idup kalu cmtu..pastu aku ade ingat satu pepatah yg Isaac Newton cakap sbelum epal jatuh atas kepala die "live your life,dude"

Lepas aku bangun tido, aku bukak laptop,bukak facebook, mandi, breakfast. Pastu aku trus pi kolej..Belajar punye belajar, dah pkul 4 (klas German abes paling awal pkul 4.10, "Ich brauche meine Zwei stunden", kate lecturer aku). Smpai bilik pkul 4.40..Even though letih tahap gaban level 20, aku ttap setia membuka laptop aku. Huhu..xde pape pown sebenarnya..Mengadap laptop smpai azan maghrib..Mandi, pi join sekaki dinner ngan kawan2 (achik, faez, sepul, hamiz, irfan, akid and sometimes muiz)..mlm bru wat homework (yg ini tipu)..pkul 1 lbih bru tido (weekend laen cerita)..conclusion, ape yang pelik aku nak wat ari nh??
mybe esok kot bru I do something unique in my life (phrase ini selalu aku ulang setiap kali sblum aku tido)


nota kaki & tangan : sampai baby nh cakap idup aku memboringkan

0 makhluk merapu sakan:

Post a Comment